Ohjeet, asiakastarinat ja artikkelit - Vello

Kerää palautetta ajastetuilla viesteillä

Kirjoittanut Vello | 15. maaliskuuta 2022 klo 13.34.55

Ajastettujen viestien avulla voit kerätä palautetta asiakkailtasi palvelusta. Lähetä heille palautekysely palvelun jälkeen ja kerää arvokasta asiakaspalautetta helposti. Ajastettu viesti on automaattinen viesti, joka lähtee varauksen jälkeen asiakkaallesi. Voit valita lähetysajankohdan valmiista vaihtoehdoista. 

Näin valjastat ajastetun viestin palautteen keräykseen
 
Kysy asiakkaaltasi miten onnistuit tänään ja oliko hän tyytyväinen. Lähetä viesti asiakkaallesi esimerkiksi tunti palvelun jälkeen.
 
Luo ajastettu viesti ja liitä se palveluusi
 
1. Näin luot ajastetun viestin Vellossasi:
Luo viesti: Valinnat → Asetukset → Viestit → Ajastetut viestit → luo uusi ajastettu viesti
 
  • Nimeä viesti esim. palautekysely hieronta-asiakkaille
  • Valitse lähteekö viesti sähköpostilla vai tekstiviestillä
  • Kirjoita sisältö → voit lisätä tähän linkin erilliseen palautelomakkeeseen, kuten Google Forms
  • Ajasta viesti lähtemään valittuna ajankohtana varauksen jälkeen (1h, 1kk, 3kk tai 6kk)
2. Valitse kohderyhmä (varaajat), joille viesti lähetetään: Valinnat → Asetukset → Palvelut → Viestit → Ajastetut viestit.
 
3. Valmista! Asiakkaasi saavat palvelun jälkeen palautekyselyn.
 
Ajastettuja viestejä voi käyttää myös nukkuvan asiakkaan herätykseen. Lue opas ja saa enemmän varauksia ajastettujen viestien avulla.