Ohjeet, asiakastarinat ja artikkelit - Vello

Miten nettiajanvaraus lisää konversioiden määrää sekä netissä että paikan päällä?

Kirjoittanut Vello | 15. huhtikuuta 2021 klo 15.27.03

Elonaalto on Helsinkiläinen osteopaattiyritys

Matti Hokkanen on osteopaatti, joka perusti Elonaallon vuonna 2019. Jännittävää on, että hänen sukupolvensa ihmiset eivät kaihda moderneja markkinointityökaluja. Siksi Matti perusti heti verkkosivuston, Google My Business -tilin, Facebook-sivun ja Vello-kalenterin.

Matti on todellakin diginatiivi! Hän järjestää Facebook-kampanjoita, hän jakaa ammatilliset saavutuksensa sosiaalisessa mediassa, hänen verkkosivustollaan on helppo käyttää ja hänen asiakkaillaan monia tapoja varata aika nopeasti. Toisin sanoen, tämä nuori osteopaatti on oivaltanut nettimarkkinoinnin salat.

Selvitetäänpä, miten hän järjestää markkinointikampanjansa ja edistää tunnettavuuttaan kaikilla digitaalisilla alustoillaan.

Kuinka nettiajanvaraus auttaa lisäämään varauksia

Käytettyään nettiajanvarausjärjestelmäämme muutaman kuukauden, Matti mittasi seuraavat tulokset:
  • 75% lasku no-show asiakkaissa
  • 35% enemmän varauksia
Potilaat ovat iloisia voidessaan varata seuraavan tapaamisensa verkossa. Itse asiassa 95% Matin varauksista tehdään netissä ja hänen Vello-kalenterissaan, joten se on selvästi hänen asiakkaidensa suosikkitapa varata verrattuna sähköpostiin tai soittamiseen.

Tarjoamalla potilailleen helpon ajanvarauskalenterin, joka on käytettävissä 24/7, Helsingissä sijaitseva osteopatiayritys on lisännyt varauksiaan 35%. Potilaille lähetettyjen automaattisten muistutusten ansiosta poissaoloprosentti on laskenut valtavasti, mikä voi todella vaikuttaa yrityksen tuloihin.