Muistuta asiakastasi tulevasta varauksesta - näin sitoutat asiakkaasi
Kehon Linja on helsinkiläinen joogastudio.
Elena perusti joogastudionsa Kehon Linjan vuonna 1999 Helsingin pohjoisosaan, Maunulaan. Kaksikymmenvuotiselle yritykselle liiketoiminnan ja erityisesti viestinnän digitalisoiminen nousi tarpeelliseksi vasta hiljattain. Asiakkaiden ja ystävien ääntä kuullen, Kehon Linja avasi sähköisen ajanvarauksen vihdoin vuonna 2018.
Kehittämällä asiakkaan varauskokemuksesta mahdollisimman saumattoman - aina ensimmäisestä askeleesta aina tunnille ilmottautumiseen saakka - Kehon Linjan asiakkaiden poissaoloprosentti laski merkittävästi. Elenan laskelmien mukaan, poissaolot vähenivät vähintään 66%. Nyt joogaajat, jotka eivät aiemmin muistaneet saapua ajallaan paikalle, muistavat nykyään.
Tutustu tarkemmin, kuinka Vello on tukenut Kehon Linjan liiketoiminnan digitalisoitumista.
Facebook-sivuista kohti sähköistä ajanvarausta
Alussa joogastudio Kehon Linjalla ei ollut omaa verkkosivustoa. Sen sijaan, yritys sai alkuun näkyvyyttä Facebookissa, Instagramissa ja Vellon ajanvarauskalenterin kautta.
Ensimmäisestä työpäivästä alkaen Elenan pystyi jakamaan Vellon ajanvarauslinkkiä sosiaalisen mediansa kautta. Näin Kehon Linjan nykyiset ja uudet asiakkaat saivat mahdollisuudet varata paikkansa joogatunneille, kaikkina vuorokauden aikoina.
Pian Kehon Linjan verkkosivut näkivät myös päivänvalon. Verkkosivustolle upotettu Vellon varauskalenteri kruunaa miellyttävän asiakaskokemuksen. Varauskalenterin upottaminen sivustolle tapahtui kädenkäänteessä, kuvailee Elena.
Poissaolot. Mitä ne ovat?
Muistutusmahdollisuus on yksi suurimmista Kehon Linjan yrittäjän mainitsemista hyödyistä Vellon varausjärjestelmässä. Mahdollisuus muistuttaa asiakasta lähestyvästä joogatuntivarauksesta, vähensi no-show-prosenttia peräti 66%, riemuitsee Elena Kehon Linjasta.