Ohjeet, asiakastarinat ja artikkelit - Vello

Hammaslääkärin apuna on sähköinen ajanvaraus

Kirjoittanut Vello | 2. kesäkuuta 2021 klo 10.51.28

Hammaslääkäri Antti Vainikainen Oy, Joensuussa toimiva hammaslääkäriasema. 

Antti Vainikainen perusti hammaslääkäriasemansa vuonna 1994. Pohjois-Karjalaan asettuneella hammaslääkärillä on pitkä matka takanaan. Tämä vakiintunut, perinteisen alan yritys kääntyi Vellon puoleen tarjotakseen asiakkailleen joustavampia varausvaihtoehtoja. Vaikka yrityksesi olisi hyvin tunnettu alueellasi ja asiakkaasi ovat tottuneet soittamaan sinulle ajanvarausta varten, tarvitset ratkaisun, joka säästää aikaa sekä rahaa.

Tutustu, kuinka sähköinen ajanvaraus täydensi Antin liiketoimintastrategiaa. 

Vähemmän soittoja ja enemmän varauksia. 


Pitkään Antin liiketoiminta perustui vain hammaslääkäripalveluiden tarjoamiseen oman verkkosivuston kautta. Ennen pystyit varaamaan ajan hammaslääkäriin joko soittamalla tai lähettämällä sähköpostia tai käymällä paikan päällä toimistossa. Mutta kun soitit, linja saattoi olla varattu tai liike ei välttämättä ole auki. Ja vaikka onnistuit varaamaan ajan, joudut tallentamaan päivämäärän jonnekin ja se saattoi unohtua.

Vuonna 2018 Antti päätti kuunnella asiakkaiden ja työtovereiden suosituksia ja otti käyttöön sähköisen varausjärjestelmän, joka sisältää automaattiset muistutukset. Nykyään 60% varauksista tehdään hänen valitsemansa ajanvarauspalvelun Vellon kautta.

Sähköinen ajanvaraus oli erinomainen lisäys hänen markkinointi- ja asiakassuhdestrategiaan,  erittäin tyytyväiset asiakkaat kiittävät ja jakavat positiivista palautetta.

Kuten yli 55% asiakkaistamme, terveydenhuolto- ja hyvinvoinnin ammattilaiset ketterän sähköisen varausjärjestelmän käyttöönotto on yksi top 3-asioista, joita Antti teki, ja minkä jokaisen yrityksen pitäisi todennäköisesti tehdä!